onsdag 6. juni 2012

Motivasjon

Jeg er i siget om dagen, kjenner at mitt nye kosthold holder meg oppe. Energien, humøret og smertene i kroppen er mye mer lettere. Behandlingen jeg går til fungerer veldig, og kiropraktoren er fornøyd- han mener jeg er "stabil". Deilig at den er det, selv om jeg har følt meg dårligere. Mye stress og mas med lesing har gjort meg "låst".  Kreativiteten kommer også merker jeg. Jeg har så lyst å gjøre så mangt, ååå det kribler i fingrene. Så nå skal jeg ta fatt i malekosten og male ferdig taket på badet(mannen i huset har begynt, men jeg får fullføre) Jeg er livredd for å få fukt i huset igjen- oppdaget det, når vi rev badet i vinter. Veldig kjipt! Så nå..blir det baderomsmaling;) og vifta står på fullt, hehe. Jeg har alltids noen nye prosjekter på gang, noen er ferdig- legger ut bilder etterhvert. Ønsker deg en dag med masse energi! Stå på:)

Ingen kommentarer: