mandag 28. mai 2012

Update

For en sommer som er her. Mange gode dager med varme! Selv har jeg fått trent litt. Løpt i skogen med min kjære! Fantastisk deilig å være ute- den frihetsfølelsen:) ellers går det mye i lesing og skriving av eksamen oppgave. Alltid litt stress det. Jeg utdanner meg til å bli personlig trener. Det er ganske så gøy. Elsker jo å trene. I de siste årene har det blitt lite trening og 20 kg har sneket seg på.- men jeg tror at jeg har funnet mitt kosthold,
Min motivasjon ligger der. Jeg har hypotherose, samt en uttmattelsesyndrom. Med mitt nye kosthold har jeg virkelig blitt bedre. Ikke 100 % frisk, men det er jo så klar målet. Jeg er lei å si at jeg er sliten, lei og si jeg har vondt i kroppen og lei av å unnskylde meg selv, ikke minst lei av at andre mener jeg er lat! For det er jeg ikke! Jeg vil ha tilbake helsa mi- livet mitt og den positive meg! Så nå tar jeg grepet i egne hender og står på for meg selv:) sånn.. Det var godt å få sagt det, hehe.

Ønsker mine lesere en god og energisk dag!!! Alt sitter i hodet:) klem fra meg

Ingen kommentarer: